Výběrové řízení - Zimní údržba místních komunikací ve Velkém Šenově
Výzva k podání nabídky a prokázání kvalifikace pro zakázku malého rozsahu
,,Zimní údržba místních komunikací ve Velkém Šenově“
1. Identifikační údaje veřejného zadavatele
Název: Středisko bytového a místního hospodářství města Velkého Šenova
Adresa: Velký Šenov 46, 407 78
Statutární zástupce: Michal Kazda, ředitel Střed. BaMH města Velkého Šenova
IČO: 00480517
DIČ: CZ00480517
Telefon: 412 391 101, 412 391 128
E-mail: info@bamhvs.cz
Bankovní spojení: KB a.s., pobočka Rumburk
Číslo účtu:24436431/0100
Kontaktní osoby zadavatele
Michal Kazda, ředitel střediska – smluvní a technické záležitosti
2. Vymezení plnění zakázky
2.1 Předmět díla
Plnění smlouvy o poskytnutí služeb v rámci provádění zimní údržby místních komunikací ve vlastnictví města Velký Šenov ve správním území města Velký Šenov (kat. území Velký Šenov, Staré Hraběcí, Knížecí) v rozsahu stanoveném:
-
Podmínkami zadávacího řízení na poskytovatele služeb
-
Určeným místem plnění Smlouvy o poskytnutí služeb a podmínkami pro provádění zimní údržby (viz. Operační plán zimní údržby místních komunikací ve správním území města Velký Šenov.
Rozsah předmětu veřejné zakázky malého rozsahu:
-
Poskytnutí služeb v rámci provádění zimní údržby místních komunikací ve vlastnictví města Velký Šenov ve správním území města Velký Šenov (kat. území Velký Šenov, Staré hraběcí, Knížecí)
-
Dodržení podmínek a povinností dodavatele specifikovaných v operačním plánu zimní údržby místních komunikací ve správním území města Velký Šenov, kde uchazeč v rámci své nabídky uvede seznam techniky pro provádění zimní údržby.
2.2 Doba a místo plnění zakázky
Zahájení plnění: ihned po uzavření smlouvy o poskytnutí služeb, kde předpoklad zahájení plnění Smlouvy dle místních klimatických podmínek (12/2018)
Ukončení plnění: 30.04.2019
Místo plnění: místní komunikace ve vlastnictví města Velký Šenov v k.ú. Velký Šenov, Staré Hraběcí a Knížecí dle operačního plánu zimní údržby, včetně mapového podkladu, který je k vyzvednutí u ředitele Střed. BaMH města Velkého Šenova.
2.3 Způsob zpracování cenové nabídky a platební podmínky
Nabídková cena musí být uvedena jako maximálně nejvyšší a nejvýše přístupná, pevná po celou dobu plnění Smlouvy.
Cena bude zpracována v následujícím členění – cena za hodinu provozu prostředku (ů) nasazených pro zimní údržbu bez DPH.
Platební podmínky: fakturace ze strany zhotovitele bude provedena po protokolárním předání soupisu. Splatnost faktury činní 21 dní a splatnost počíná dnem odsouhlaseným zástupcem investora uvedeným ve Smlouvě o dílo.
3. Prokázání kvalifikačních předpokladů
Kvalifikační předpoklady:
- Doklad o odborné způsobilosti a oprávnění k podnikání v oboru, který musí prokazatelně pokrývat činnosti, které jsou předmětem plnění veřejné zakázky.
- Čestné prohlášení uchazeče, že na jeho majetek není a nebyl vyhlášen konkurz, že nemá daňové nedoplatky, nemá splatný nedoplatek na pojistném, na zdravotním pojištění a na sociálním zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.
- Uchazeč v nabídce předloží přehled zakázek stejného charakteru, jenž je předmětem zadávacího řízení za posledních 5 let s uvedením objednavatele, objem zakázek, místem a dobou plnění a kontaktní osobu objednavatele.
- Uchazeč předloží podepsané čestné prohlášení o časové způsobilosti provádění zimní údržby.
- Uchazeč v nabídce předloží počet zaměstnanců, kteří budou vykonávat zimní údržbu.
4. Způsob hodnocení nabídky
- Pro posouzení nabídek v zadávacím řízení ustanoví zadavatel hodnotící komisi.
- Hodnotící komise posoudí nabídky uchazečů z hlediska splnění požadavků zadavatele uvedených v zadávacích podmínkách.
- Hodnocení nabídek bude provedeno dle nejnižší nabídkové ceny bez DPH.
- Při hodnocení nabídek je v kritériu nejnižší nabídkové ceny vždy uvažována její výše včetně DPH.
- Hodnotící komise seřadí nabídkové ceny uchazečů sestupně podle výše nabídkové ceny bez DPH.
5. Zpracování nabídky a podmínky zadavatele
- Náklady na doručení a zpracování nabídek zadavatel nehradí
- Nabídky budou zpracovány v jednom vyhotovení (originále)
- Nabídka uchazeče bude členěna do samostatných celků v tomto pořadí:
- krycí list nabídky s uvedením údajů o uchazeči
- požadované kvalifikační požadavky
- nabídková cena zpracována dle č.2.3
- uchazeč je povinen do své nabídky uvést, že se v plném rozsahu seznámil se soutěžními podmínkami a že si před podáním nabídky vyjasnil všechna sporná ustanovení nebo technické nejasnosti a že se soutěžními podmínkami souhlasí. To bude provedeno formou prohlášení.
6. Lhůta a místo pro podání nabídek
- Nabídky uchazečů budou doručeny písemně nebo osobně do kanceláře Střediska BaMH města Velkého Šenova, v termínu do 13:00 hod. dne 5.10.2018
- Nabídky budou doručeny v uzavřených obálkách a označeny textem „Zimní údržba místních komunikací ve Velkém Šenově“ a opatřeny na uzavření razítkem uchazeče
- Vyhodnocení nabídek proběhne do 5 dnů ode dne termínu podání nabídek
- Po vyhodnocení nabídek budou všichni uchazeči vyrozuměni o výsledku
7. Právo zadavatele
- Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, upřesnění a doplnění podmínek soutěže
- Zadavatel si vyhrazuje právo na odmítnutí všech předložených nabídek, případně zrušit soutěž kdykoliv bez udání důvodu
- Zadavatel si vyhrazuje právo o Smlouvě o dílo dále jednat a upřesnit její konečné znění
- Zadavatel si vyhrazuje právo nasadit do zimní údržby vlastní prostředky
Ve Velkém Šenově, dne 21.7.2018
Michal Kazda
ředitel Střediska bytového a místního hospodářství
města Velkého Šenova
Přílohy:
- Krycí list nabídky
- Čestné prohlášení